Service en support

Wij helpen u het maximale uit Arda te halen met unieke aanvullende diensten.



1. Instemmen

Het helpt als de beslissing voor de inzet van Arda zo hoog en zo breed mogelijk in de organisatie genomen wordt. Arda heeft namelijk impact op het hele bedrijf. Betrek behalve de directie ook bijvoorbeeld het management van HR, Juridische Zaken, en IT.

2. Draagvlak creëren

Medewerkers moeten onderwerpen kunnen (en mogen) volgen. Daarvoor is o.a. draagvlak onder alle leidinggevenden nodig: zien zij ook het belang van weerbaarheid tegen cybercrime?

3. Communiceren

Wees concreet over Arda in uw organisatie. Weten bijvoorbeeld alle medewerkers wat Arda is? Waarom u voor Arda gekozen heeft en wat u van hen verwacht? En weten de medewerkers wat het henzelf oplevert als ze Arda-onderwerpen volgen?

Extra tools voor succesvolle implementatie

Geef Arda een vliegende start:

Maak een bedrijfsspecifieke introductievideo: waarom is bewustwording rond cybersecurity voor uw bedrijf van belang? En waarom kiest uw bedrijf voor Arda?

Speel een serious game. Bijvoorbeeld Deception met de hele organisatie. Of Hendersson met uw managementteam.

Start met een kick-off event

Hang posters bij de koffiecorner en leg flyers in de kantine.

Arda rapportages

Altijd inzicht in de resultaten van uw organisatie

De Arda-administrator in uw bedrijf heeft altijd inzicht in hoeveel en welke mensen Arda actief gebruiken. Welke onderdelen volgen uw medewerkers bijvoorbeeld het meest? Hoe scoort uw organisatie op phishingcampagnes? U kunt uw eigen rapportages samenstellen zodat u snel kunt zien hoe uw organisatie vordert.

Communicatietips

Soms horen we van bedrijven dat ze – achteraf gezien – bij de start van het programma meer en duidelijker over Arda hadden willen vertellen aan hun medewerkers. Met deze praktische tips kunt u Arda nóg beter ‘inburgeren’ in uw organisatie.

Wees zo concreet mogelijk

Wanneer kunnen medewerkers inloggevens verwachten? Is het verplicht? Of niet?

Onderbouw de keuze

Licht toe waarom een cybersecurity awareness- programma noodzakelijk is.

Is er een aanspreekpunt

Waar kunnen medewerkers terecht met vragen? Voor technische vragen over Arda zelf staat onze servicedesk uiteraard paraat.

Start u net met Arda?

Vraag de template-berichten aan die u bij de communicatie in uw organisatie kunt gebruiken.